Zlepšenie technického vybavenia odborných učební na Základnej škole v Hybiach
Obec Hybe
Obec Hybe, okres Liptovský Mikuláš je zriaďovateľom plnoorganizovanej základnej školy, ktorá vzdeláva 164 žiakov zo 6 spádových obcí školského obvodu, z obcí Hybe, Kráľova Lehota, Malužiná, Nižná Boca, Vyšná Boca, Východná.
Hlavným cieľom predkladaného projektu je vybudovať IKT učebňu a zlepšiť technickú vybavenosť polytechnickej učebne a učebne pre vyučovanie fyziky a tým vytvoriť podmienky pre rozvíjanie kľúčových kompetencií žiakov školy Základnej školy v Hybiach v prírodovednej, technickej a IKT oblastiach v súlade so školským vzdelávacím programom a v súlade so Špecifickým cieľom IROP pre opatrenie 2.2.2. a ich využitie v praxi, mimo školského prostredia, v bežnom živote. Ciele projektu budú naplnené realizáciou 4 hlavných aktivít súvisiacich s dovybavením a zriadením odborných učební fyziky, polytechnickej výchovy a IKT.
V rámci predkladaného projektu budú vytvorené kvalitnejšie podmienky pre vyučovanie odborných predmetov fyziky, techniky a informačno-komunikačných technológií investíciou do materiálno-technického vybavenia odborných učební a nákupom didaktických pomôcok. Pre učebňu fyziky budú zakúpené moderné didaktické a učebné pomôcky pre výučbu mechaniky, optiky, moderné meracie prístroje a systémy pre štúdium pohybu, zachovania hybnosti a energie a z oblasti skúmania magnetických javov tak, aby žiaci v malých skupinách mohli jednotlivé pozorovania sami pripravovať a skúmať. V učebni techniky bude doplnené interiérové vybavenie – pracovné stoly a didaktické pomôcky a učebňa IKT bude vybavená modernou technikou. Očakávané merateľné ukazovatele projektu sú: kapacita podporenej školskej infraštruktúry, počet podporených učební IKT, počet podporených učební polytechnických, počet podporených učební prírodovedných, počet zapojených škôl.
Filozofiou vzdelávacieho programu Základnej školy v Hybiach je, aby žiaci získali kľúčové kompetencie, ktoré budú môcť využiť vo väčšine povolaní a ktoré im umožnia úspešne sa vyrovnávať so zmenami v škole, v práci, v osobnom i spoločenskom živote.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Stavebno-technické úpravy učebne fyziky
|
Typ
F. RIUS_bez UMR_Sta…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.08.2020
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Vybavenie učebne IKT
|
Typ
E. RIUS_bez UMR_Obs…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.08.2020
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Vybavenie polytechnickej učebne
|
Typ
D. RIUS_bez UMR_Obs…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.08.2020
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Vybavenie fyzikálnej učebne
|
Typ
C. RIUS_bez UMR_Obs…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.08.2020
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.12.2019
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Kapacita podporenej školskej infraštruktúry základných škôl
|
Hodnota
-
|
Cieľ
148,0 (osoby)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených knižníc
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených učební IKT
|
Hodnota
-
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených učební jazykových
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených učební polytechnických
|
Hodnota
-
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených učební prírodovedných
|
Hodnota
-
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených základných škôl
|
Hodnota
-
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|