Cieľom projektu je implementovať prvky kreatívneho priemyslu ako sú elektronická tlač a počítačové hry do reálneho prostredia s dôrazom eliminovať časový a sociálny stres a zároveň podporiť edukatívny rozmer kreatívneho prvku. Z pohľadu projektu dosť nezvyčajný, ale v bežnom živote organický aspekt, je čakanie. Či sa už jedná o čakanie na poskytnutie zdravotnej starostlivosti v zariadeniach ambulantného charakteru, štátnych a správnych inštitúciách, ale aj pri poskytovaní služieb v prevádzkarňach. Čakanie samotné je stresový faktor, ktorý dokáže blokovať komunikáciu a znižuje účinok liečby. Je to charakteristické najmä pri návšteve zdravotníckych zariadení, kde môže byť stresový faktor násobený fyzickou bolesťou. Čakacia doba je síce kalibrovaná, štatisticky priemerne vymedzená, ale v závislosti od sezóny, náročnosti vyšetrenia a ambulantného zákroku sa môže neprimerane predlžiť. Cieľom projektu je pacientovi spríjemniť čakanie a lekárovi nastaviť pacienta tak, aby spolupracoval. Ako kreatívny prvok je intermediálna hracia platforma v čakárňach u lekárov. Prvková skladba je inovatívna v dvoch aspektoch a to, že odbúrava stres z čakania a zároveň bude poskytovať interaktívne informácie o predchádzaní (prevencii) voči chorobám kreatívnou formou. Riešenie bude identifikovať, v akej ambulancii sa čakateľ nachádza a tomu bude prispôsobovať obsah. Nosným prvkom budú kvízové hry a interakcie – krátke filmy, interview, články kde bude zakomponovaný obsah. Ako nosič bude obrazovka v čakárni, ale aj aplikácia pre inteligentné telefóny.
Riešenie nadväzuje ako doplnok na systém eČakáreň na optimalizáciu a sprehľadnenie čakacích dôb, ktoré vyvinula spoločnosť filpo, s.r.o. V konečnom dôsledku sa jedná o to, aby pacient čakal na vyšetrenie čo najkratšie, čakací čas využil efektívne, odbúral stres a získal prospešné a uchovateľné informácie o prevencii pred najčastejšou typológiou chorôb. Model, ktorý aplikuje hra je veľmi efektívny u problémových pacientov, najmä detí.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora marketingových aktivít
|
Typ
Umožnenie prístupu …
|
Plánovaný začiatok
01.08.2020
|
Skutočný začiatok
24.08.2020
|
Plánovaný koniec
01.07.2021
|
Skutočný koniec
31.07.2021
|
Názov
Obstaranie hmotného a nehmotného majetk…
|
Typ
Umožnenie prístupu …
|
Plánovaný začiatok
01.06.2020
|
Skutočný začiatok
24.06.2020
|
Plánovaný koniec
01.10.2020
|
Skutočný koniec
01.10.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.07.2020
|
Skutočný začiatok
01.07.2020
|
Plánovaný koniec
01.07.2021
|
Skutočný koniec
01.07.2021
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú granty
|
Hodnota
1,0 (podniky)
|
Cieľ
1,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
14.04.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch
|
Hodnota
2,0 (FTE)
|
Cieľ
2,0 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
14.04.2024
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
JMK media & productions, s.r.o.
|
IČO
36269131
|
Názov
VF Marketing s. r. o.
|
IČO
52107698
|