Popis projektu

Projekt je zameraný na nasledujúce oblasti:

  • V prostredí MŠ: na implementáciu modelu inkluzívneho vzdelávania prostredníctvom PZ, OZ, PA a tútorov v MŠ, podporu výrazného zlepšenia komunikácie a spolupráce s rodičmi detí zo SZP (MRK), realizáciu novovytvoreného modelu neformálneho vzdelávania – zaškolenie detí v predškolskom veku, ktoré nenavštevujú z rôznych dôvodov MŠ a vytvorenie akceleračného stimulačného programu zameraného na dosiahnutie školskej zrelosti v spolupráci s rodičmi detí (tútori). Ďalšie zameranie projektu v MŠ sa týka činnosti PA a odborných zamestnancov zo spádovej ZŠ pri depistážach, ako prevencie nesprávneho zaraďovania do špeciálnych tried, a inštruktáží pre pedagogických zamestnancov MŠ k implementácii inkluzívneho modelu vzdelávania v prostredí MŠ a neformálneho vzdelávania.
  • V prostredí ZŠ: na implementáciu celodenného výchovného systému so zameraním sa na prípravu žiakov na vyučovanie, implementáciu modelu inkluzívneho vzdelávania v prostredí ZŠ prostredníctvom PZ, OZ, podporu  tímov v ZŠ pozostávajúcich z PZ (vrátane pedagogických asistentov), OZ (školský psychológ, špeciálny pedagóg, sociálny pedagóg a psychológ CPPPaP), podporu výrazného zlepšenia komunikácie a spolupráce s rodičmi detí a žiakov zo SZP (MRK), zlepšenia informovanosti o potrebách ich detí v nadväznosti na ciele edukácie v  ZŠ prostredníctvom sociálnych pedagógov, vzdelávanie celých kolektívov PZ a OZ patriacich do tímu v prostredí ZŠ a MŠ zamerané na inkluzívne vzdelávanie a spoluprácu PZ a OZ.

Integrujúcim prvkom projektu medzi MŠ a ZŠ je vytvorenie spoločných tímov na podporu implementácie inkluzívneho modelu vzdelávania pozostávajúce z PZ (vrátane pedagogických asistentov), OZ (školský psychológ, špeciálny pedagóg, sociálny pedagóg a psychológ CPPPaP).

Viac
Subjekt
Národný inštitút vzdelávania a mládeže
Miesta realizácie
Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Košický kraj, Prešovský kraj
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.02.2016 - 01.11.2019
Celková suma
29,877,073 €
Vlastné zdroje
0 €
Vyčerpané z projektu
23,123,160 €
Nezrovnalosti
38,498 €
Druh projektu
Národný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Zvyšovanie kompetencií pedagogických a …
Typ
Tvorba, resp. inová…
Plánovaný začiatok
01.07.2016
Skutočný začiatok
01.07.2016
Plánovaný koniec
01.09.2019
Skutočný koniec
30.09.2019
Názov
Implementácia modelu inkluzívneho vzdel…
Typ
Skvalitňovanie diag…
Plánovaný začiatok
01.06.2016
Skutočný začiatok
01.06.2016
Plánovaný koniec
01.08.2019
Skutočný koniec
31.08.2019
Názov
Implementácia pedagogického modelu inkl…
Typ
Tvorba, inovácia, r…
Plánovaný začiatok
01.06.2016
Skutočný začiatok
01.06.2016
Plánovaný koniec
01.08.2019
Skutočný koniec
31.08.2019
Názov
Didaktická a materiálna podpora projekt…
Typ
Zabezpečenie učebný…
Plánovaný začiatok
01.09.2016
Skutočný začiatok
01.09.2016
Plánovaný koniec
01.09.2019
Skutočný koniec
30.09.2019
Názov
Riadenie projektu a koordinácia aktivít
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.02.2016
Skutočný začiatok
01.02.2016
Plánovaný koniec
01.11.2019
Skutočný koniec
30.11.2019
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
01.02.2016
Skutočný začiatok
01.02.2016
Plánovaný koniec
01.08.2019
Skutočný koniec
31.08.2019
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
130,0 (počet)
Cieľ
130,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.12.2019
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
120,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.12.2019
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
120,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.12.2019
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
600,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.12.2019
Riziko
-
Názov
Počet pedagogických a odborných zamestnancov, ktorí si prostredníctvom aktivít zvýšili profesijné kompetencie
Hodnota
3407,0 (počet)
Cieľ
2500,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.12.2019
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
130,0 (počet)
Cieľ
130,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.12.2019
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
19147,0 (počet)
Cieľ
12000,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.12.2019
Riziko
-
Názov
Počet pedagogických a odborných zamestnancov zapojených do aktivít na zvýšenie profesijných kompetencií
Hodnota
3387,0 (počet)
Cieľ
2500,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.12.2019
Riziko
-
Názov
Počet zapojených materských škôl
Hodnota
50,0 (počet)
Cieľ
50,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.12.2019
Riziko
-
Názov
Počet zapojených detí
Hodnota
5447,0 (počet)
Cieľ
1000,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.12.2019
Riziko
-
Subjekt Suma celkom Vrátená suma Suma na vymáhanie Typ Stav
Subjekt

Národný inštitút vzdelávania a mládeže

Suma celkom
38,498 €
Vrátená suma
38,498 €
Suma na vymáhanie
38,498 €
Typ
Produkt, druh, proj…
Stav
Vysporiadaná
Subjekt

Národný inštitút vzdelávania a mládeže

Suma celkom
5,683 €
Vrátená suma
-
Suma na vymáhanie
-
Typ
Nezákonné a/alebo d… Diskriminačné techn…
Stav
Nezrovnalosť bez fi…
Názov IČO
Názov
Národný inštitút vzdelávania a mládeže
IČO
00164348
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.