Podpora inkluzívneho vzdelávania v ZŠ s VJM Lehnice
Základná škola Rudolfa Benyovszkého s VJM -Benyovszky Rudolf Alapiskola
Inklúzia a integrácia, často sa tieto pojmy zamieňajú a mylne prezentujú. Integrácia predpokladá umiestňovanie žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami do hlavného vzdelávacieho prúdu, kde sa od nich očakáva, že sa prispôsobia existujúcej výučbe a organizácii školy. Naproti tomu inklúzia predpokladá, že sa špecifickým potrebám žiakov so ŠVVP prispôsobí samotný vzdelávací systém. Je úlohou školy, že riešenie nájde a zrealizuje do praxe. Úlohou Základnej školy s Rudolfa Benyovszkého s VJM – Benyovsky Rudolf Alapiskola je tvoriť prostredie – inkluzívne prostredie, v ktorom je možné uspokojiť rôznorodé vzdelávacie potreby našich žiakov. Cieľom predkladaného projektu je vytvorenie a obsadenie pracovnej pozície na úrovni – Asistenta učiteľa, ako článok na vytvorenie komplexného inkluzívneho vzdelávania na našej škole. Hlavná aktivita spočíva vo zvýšení inkluzívnosti a rovnakého prístupu ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov. Cieľová skupina pozostáva celkovo z 30 žiakov našej školy so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Realizácia projektu bude prebiehať v priestoroch našej základnej školy, ktorá je dostatočne vybavená na plynulú implementáciu projektu. Harmonogram realizácie aktivít sme zostavili na časový horizont 36 mesiacov t.j. 10/2019 – 09/2022. Máme za to, že vytýčené obdobie implementácie projektu je nevyhnutné k plynulej realizácii.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora Inkluzívneho vzdelávania
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.10.2019
|
Skutočný začiatok
01.10.2019
|
Plánovaný koniec
01.09.2022
|
Skutočný koniec
30.09.2022
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.02.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.02.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.02.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.02.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
5,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.02.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.02.2024
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola Rudolfa Benyovszkého s VJM -Benyovszky Rudolf Alapiskola
|
IČO
36094099
|