Popis projektu

Cieľom projektu je podpora vzdelávania príslušníkov MRK a tým zvyšovanie ich osobnostného a sociálneho statusu. Realizácia projektu je potrebná, nakoľko vzdelanie a jeho kvalita sú základným determinantom ovplyvňujúcim uplatnenie sa na trhu práce.

projektu je podporiť vzdelávanie v podmienkach Základnej školy s materskou školou – Alapiskola és Óvoda Radzovce, vytvorením pracovného miesta pre pedagogického asistenta učiteľa.

projektu je zabezpečiť rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu, zlepšiť výchovno-vzdelávacie výsledky žiakov a podporiť rozvoj ich kompetencií v podmienkach základnej školy a vytvoriť prostredie pre vzájomnú spoluprácu na úrovni žiakov, na úrovni učiteľ - žiak a na úrovni škola - rodič.

Projekt je zameraný   smerujúcich k spoločnému vzdelávaniu žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami a intaktných žiakov, so zabezpečením rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese, zameriavajúc sa na zlepšenie školskej úspešnosti žiakov a rozvíjaní spolupráce s rodičmi.

Pedagogický asistent učiteľa spolupracuje s učiteľom a žiakmi na vyučovaní, usmerňuje prácu žiakov so , prispieva k vytvoreniu vzájomnej tolerancie rôznorodých potrieb vzdelávania, bezprostredne spolupracuje s učiteľom v triede a s pedagogickými zamestnancami školy, vytvára kompenzačné pomôcky a aplikuje ich do praxe, konzultuje s rodičmi a pedagógmi, asistuje aj pri mimoškolských aktivitách, v rámci metodického združenia a predmetových komisií odborne radí učiteľom v danej problematike. Je v priamom kontakte so žiakmi, preto vie presne pomenovať problémy žiaka, poradiť rodičom a učiteľom. Je dôležitým prvkom pri vytváraní prostredia, v ktorom je možné uspokojiť rôznorodé vzdelávacie potreby každého jedinca bez výnimky.

Viac
Subjekt
ZÁKLADNÁ ŠKOLA S MATERSKOU ŠKOLOU s vyučovacím jazykom slove
Miesta realizácie
Radzovce
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.10.2019 - 01.09.2022
Celková suma
36,180 €
Vlastné zdroje
1,809 €
Vyčerpané z projektu
10,311 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Pedagogický asistent učiteľa
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.10.2019
Skutočný začiatok
01.10.2019
Plánovaný koniec
01.09.2022
Skutočný koniec
30.09.2022
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
17,0 (počet)
Cieľ
14,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.10.2022
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.10.2022
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
14,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.10.2022
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
14,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.10.2022
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
14,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.10.2022
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.10.2022
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.