Pedagogický asistent v Základnej škole v Radzovciach
ZÁKLADNÁ ŠKOLA S MATERSKOU ŠKOLOU s vyučovacím jazykom slove
Cieľom projektu je podpora vzdelávania príslušníkov MRK a tým zvyšovanie ich osobnostného a sociálneho statusu. Realizácia projektu je potrebná, nakoľko vzdelanie a jeho kvalita sú základným determinantom ovplyvňujúcim uplatnenie sa na trhu práce.
projektu je podporiť vzdelávanie v podmienkach Základnej školy s materskou školou – Alapiskola és Óvoda Radzovce, vytvorením pracovného miesta pre pedagogického asistenta učiteľa.
projektu je zabezpečiť rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu, zlepšiť výchovno-vzdelávacie výsledky žiakov a podporiť rozvoj ich kompetencií v podmienkach základnej školy a vytvoriť prostredie pre vzájomnú spoluprácu na úrovni žiakov, na úrovni učiteľ - žiak a na úrovni škola - rodič.
Projekt je zameraný smerujúcich k spoločnému vzdelávaniu žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami a intaktných žiakov, so zabezpečením rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese, zameriavajúc sa na zlepšenie školskej úspešnosti žiakov a rozvíjaní spolupráce s rodičmi.
Pedagogický asistent učiteľa spolupracuje s učiteľom a žiakmi na vyučovaní, usmerňuje prácu žiakov so , prispieva k vytvoreniu vzájomnej tolerancie rôznorodých potrieb vzdelávania, bezprostredne spolupracuje s učiteľom v triede a s pedagogickými zamestnancami školy, vytvára kompenzačné pomôcky a aplikuje ich do praxe, konzultuje s rodičmi a pedagógmi, asistuje aj pri mimoškolských aktivitách, v rámci metodického združenia a predmetových komisií odborne radí učiteľom v danej problematike. Je v priamom kontakte so žiakmi, preto vie presne pomenovať problémy žiaka, poradiť rodičom a učiteľom. Je dôležitým prvkom pri vytváraní prostredia, v ktorom je možné uspokojiť rôznorodé vzdelávacie potreby každého jedinca bez výnimky.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Pedagogický asistent učiteľa
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.10.2019
|
Skutočný začiatok
01.10.2019
|
Plánovaný koniec
01.09.2022
|
Skutočný koniec
30.09.2022
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
17,0 (počet)
|
Cieľ
14,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
14,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
14,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
14,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
ZÁKLADNÁ ŠKOLA S MATERSKOU ŠKOLOU s vyučovacím jazykom slove
|
IČO
37833251
|