Škola, miesto osobného rozvoja a porozumenia
Základná škola s materskou školou Michala Rešetku, Horná Súča č. 242
Riešenie aktuálnych problémov vzdelávania formou integrácie a inklúzie nie je možné bez pedagogických a odborných zamestnancov ako facilitátorov procesu na uspokojovanie individuálnych potrieb každého dieťaťa v rámci vzdelávania a výchovy. Cieľom tohto projektu je vytvorenie optimálnych podmienok v mikroprostredí základnej školy a nastavenie takého kurikula v procese vzdelávania, ktoré zabezpečí nasýtenie sociálnych, výchovných, emocionálnych, resp. individuálnych potrieb žiakov zapojených do projektu, a tým prispieť k rozširovaniu vplyvu inklúzie, dosahovanie rovnakého prístupu ku kvalitnému vzdelávaniu pre všetkých a zlepšovanie výsledkov a kompetencií žiakov. Aktivitou, ktorou bude realizovaný predkladaný projekt, sa bude zainteresovaný pedagogický personál - asistenti učiteľa v kooperácií s ostatnými pedagogickými zamestnancami a školským špeciálnym pedagógom venovať najmä adaptácií žiakov, podpore prekonávania ich individuálnych bariér a systematickej práci so žiakmi so ŠVVP.
Asistenti učiteľa spolu so školským špeciálnym pedagógom a externými spolupracujúcimi pracovníkmi CPPPaP budú individuálnym ako aj spoločným úsilím uskutočňovať podporu, rozvoj, aplikáciu a kontinuálnu implementáciu princípov inkluzívneho modelu vzdelávania a výchovy, samozrejme spolu s ostatnými pedagogickými zamestnancami školy. Cieľom tejto systematickej práce bude eliminácia výskytov predčasného ukončovania školskej dochádzky, uskutočňovanie aktivít prispievajúcich k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov a zabezpečeniu rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese, zvyšovanie kvality vzdelávania s pozitívnymi dopadmi nielen prežiakov so ŠVVP ale aj ich spolužiakov, ktorí čelia potenciálnym negatívnym vplyvom svojho okolia v rámci výchovno-vzdelávacieho procesu prebiehajúceho v školskom prostredí.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Činnosť asistenta učiteľa
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2019
|
Skutočný začiatok
01.10.2019
|
Plánovaný koniec
01.08.2022
|
Skutočný koniec
31.08.2022
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
03.11.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
03.11.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
03.11.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
03.11.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
3,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
03.11.2022
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou Michala Rešetku, Horná Súča č. 242
|
IČO
36125881
|