Každý iný a predsa rovný
Základná škola s materskou školou Drietoma
Zámerom projektu je zakomponovať model inkluzívneho vzdelávania žiakov do výchovno-vzdelávacieho procesu v Základnej škole Drietoma. Zakomponovaním inkluzívneho modelu vzdelávania sa docielia výstupy projektu, ktorými sú zvýšenie inkluzívnosti, rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu, zníženie a zabránenie predčasného skončenia školskej dochádzky, zlepšenie výsledkov a kompetencií detí a žiakov navštevujúcich základnú školu. Hlavný cieľ projektu sa dosiahne prostredníctvom hlavných aktivít, t. j. vytvorením dvoch nových pracovných miest na pozíciu a po dobu 36 mesiacov.
- vytvorenie nového pracovného miesta na pozíciu „Asistent učiteľ“ bude zameraná na činnosť asistenta učiteľa po dobu na plný úväzok primárne pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami na základe odporúčania na pridelenie asistenta učiteľa.
- vytvorenie nového pracovného miesta na pozíciu „Špeciálny pedagóg“ bude zameraná na činnosť špeciálneho pedagóga po dobu zamestnaného na plný úväzok primárne pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, sekundárne pre všetkých žiakov školy, ktorí budú potrebovať pomoc špeciálneho pedagóga.
Na vytvorenie nových pracovných miest na pozície a má základná škola nedostatočné finančné prostriedky, preto sa rozhodla vzhľadom na finančnú situáciu obrátiť na sprostredkovateľský orgán pre OP ĽZ so žiadosťou o NFP. Projekt sa bude realizovať v obci Drietoma spadajúca do Trenčianskeho samosprávneho kraja. Primárnu cieľovú skupinu projektu tvoria žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, sekundárnu cieľovú skupinu budú tvoriť všetci ostatní žiaci školy, ktorí budú potrebovať pomoc inkluzívneho tímu - špeciálneho pedagóga.
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania -
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania -
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania -
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu -
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiac po skončení projektu -
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov poskončení projektu -
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Špeciálny pedagóg
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2019
|
Skutočný začiatok
01.09.2019
|
Plánovaný koniec
01.08.2022
|
Skutočný koniec
31.08.2022
|
Názov
Asistent učiteľ
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2019
|
Skutočný začiatok
01.09.2019
|
Plánovaný koniec
01.08.2022
|
Skutočný koniec
31.08.2022
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
14,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou Drietoma
|
IČO
36125911
|