Popis projektu

Zámerom projektu je zakomponovať model inkluzívneho vzdelávania žiakov do výchovno-vzdelávacieho procesu v Základnej škole Drietoma. Zakomponovaním inkluzívneho modelu vzdelávania sa docielia výstupy projektu, ktorými sú zvýšenie inkluzívnosti, rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu, zníženie a zabránenie predčasného skončenia školskej dochádzky, zlepšenie výsledkov a kompetencií detí a žiakov navštevujúcich základnú školu. Hlavný cieľ projektu sa dosiahne prostredníctvom hlavných aktivít, t. j. vytvorením dvoch nových pracovných miest na pozíciu a po dobu 36 mesiacov.

-  vytvorenie nového pracovného miesta na pozíciu „Asistent učiteľ“ bude zameraná na činnosť asistenta učiteľa po dobu na plný úväzok primárne pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami na základe odporúčania na pridelenie asistenta učiteľa.

- vytvorenie nového pracovného miesta na pozíciu „Špeciálny pedagóg“ bude zameraná na činnosť špeciálneho pedagóga po dobu zamestnaného na plný úväzok primárne pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, sekundárne pre všetkých žiakov školy, ktorí budú potrebovať pomoc špeciálneho pedagóga.

Na vytvorenie nových pracovných miest na pozície a má základná škola nedostatočné finančné prostriedky, preto sa rozhodla vzhľadom na finančnú situáciu obrátiť na sprostredkovateľský orgán pre OP ĽZ so žiadosťou o NFP. Projekt sa bude realizovať v obci Drietoma spadajúca do Trenčianskeho samosprávneho kraja. Primárnu cieľovú skupinu projektu tvoria žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, sekundárnu cieľovú skupinu budú tvoriť všetci ostatní žiaci školy, ktorí budú potrebovať pomoc inkluzívneho tímu - špeciálneho pedagóga.

Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania -

Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania -

Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania -

Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu -

Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiac po skončení projektu -

Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov poskončení projektu -

Viac
Subjekt
Základná škola s materskou školou Drietoma
Miesta realizácie
Drietoma
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.09.2019 - 01.08.2022
Celková suma
86,616 €
Vlastné zdroje
4,331 €
Vyčerpané z projektu
25,343 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Špeciálny pedagóg
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.09.2019
Skutočný začiatok
01.09.2019
Plánovaný koniec
01.08.2022
Skutočný koniec
31.08.2022
Názov
Asistent učiteľ
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.09.2019
Skutočný začiatok
01.09.2019
Plánovaný koniec
01.08.2022
Skutočný koniec
31.08.2022
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
24.10.2022
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
24.10.2022
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
24.10.2022
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
24.10.2022
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
24.10.2022
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
14,0 (počet)
Cieľ
4,0 (počet)
Naposledy aktualizované
24.10.2022
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Základná škola s materskou školou Drietoma
IČO
36125911
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.