Školský psychológ v ZŠ
Základná škola s materskou školou Martina Hamuljaka Oravská Jasenica 141
Projekt pod názvom Školský psychológ v ZŠ so svojimi aktivitami a náplňou je zameraný na zlepšenie úrovne vzdelávania žiakov so ŠVVP, najmä v ich rozvíjaní interpersonálnych vzťahoch v kolektíve. Práca psychológa so žiakom je potrebná aj pre vytváranie pozitívneho vzťahu k učeniu, riešeniu problémových situácií vo vzdelávaní i v sociálnych skupinách. Dôležitá úloha psychologického poradenstva, psychoterapie a preventívnych intervencií k deťom a žiakom v procese výchovy a vzdelávania v ZŠ a MŠ je nepopierateľná v inkluzívnom procese žiakov v bežných školách a ich adaptácie na určitú rozdielnosť vzdelávania v klasickej triede. Pomoc psychológa je vítaná aj vplyvom zmien v spoločnosti, najmä narastajúcou rozvodovosťou rodičov našich žiakov. Aj zo strany kolegov, učiteľov je pomoc psychológa žiadaná, najmä pri riešení výchovných problémov so žiakmi, resp. pri pohovoroch s rodičmi. Cieľovou skupinou sú najmä žiaci a deti so ŠVVP, ale aj intaktné deti a žiaci, ktoré sú súčasťou kolektívov, a tiež potrebujú pomoc odborníka, psychológa. Vplyvom celospoločenského diania sa často z medziľudských vzťahov vytráca ľudskosť a empatia, naopak narastá egoistické správanie a často je potrebný nezávislý pohľad fundovaného odborníka.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Zlepšenie školskej úspešnosti žiakov so…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2019
|
Skutočný začiatok
01.09.2019
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.09.2019
|
Skutočný začiatok
01.09.2019
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
15,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
21,0 (počet)
|
Cieľ
15,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou Martina Hamuljaka Oravská Jasenica 141
|
IČO
37810308
|