Škola, kolíska vedomostí a porozumenia
Základná škola
Riešenie aktuálnych problémov vzdelávania formou integrácie a inklúzie nie je možné bez pedagogických a odborných zamestnancov ako facilitátorov procesu na uspokojovanie individuálnych potrieb každého dieťaťa v rámci vzdelávania a výchovy. Cieľom tohto projektu je vytvorenie optimálnych podmienok pre každého žiaka základnej školy, nastavenie takého kurikula v procese vzdelávania, ktoré zabezpečí nasýtenie sociálnych, výchovných, emocionálnych, resp. individuálnych potrieb žiakov zapojených do projektu, a tým prispieť k rozširovaniu vplyvu inklúzie, dosahovanie rovnakého prístupu ku kvalitnému vzdelávaniu pre všetkých a zlepšovanie výsledkov a kompetencií žiakov. Aktivitou projektu sa bude zainteresovaný odborný zamestnanec - školský špeciálny pedagóg v širšej kooperácií s pedagogickými zamestnancami venovať adaptácií žiakov, podpore prekonávania ich individuálnych bariér, mentoringu, diagnostike, poradenstvu a systematickej práci so žiakmi ZŠ vrátane žiakov so ŠVVP.
Školský špeciálny pedagóg, ktorý bude spolu s vedením školy, externými spolupracujúcimi pracovníkmi CPPPaP v širšom kontexte reprezentovať inkluzívny tím, bude individuálnym ako aj spoločným úsilím s ostatnými menovanými spolupracovníkmi uskutočňovať podporu, rozvoj, aplikáciu a kontinuálnu implementáciu princípov inkluzívneho modelu vzdelávania a výchovy. Ich spoločným cieľom eliminácia výskytov predčasného ukončovania školskej dochádzky, uskutočňovanie aktivít prispievajúcich k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov a zabezpečeniu rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese, zvyšovanie kvality vzdelávania s pozitívnymi dopadmi nielen prežiakov so ŠVVP ale aj ich spolužiakov, ktorí čelia potenciálnym negatívnym vplyvom svojho okolia v rámci výchovno-vzdelávacieho procesu prebiehajúceho v školskom zariadení.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Činnosť školského špeciálneho pedagóga
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2019
|
Skutočný začiatok
09.09.2019
|
Plánovaný koniec
01.08.2022
|
Skutočný koniec
31.08.2022
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
6,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.03.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.03.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.03.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
16,0 (počet)
|
Cieľ
12,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.03.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.03.2024
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola
|
IČO
36124711
|