Pomôž mi, aby som to dokázal urobiť sám
Cirkevná základná škola sv. Petra a Pavla
Realizácia aktivít projektu bude prebiehať po dobu 36 mesiacov, od septembra 2019 – do augusta 2022. Od realizácie aktivít projektu očakávame zlepšenie študijných výsledkov žiakov, ich napredovanie, zmenšenie vedomostného i sociálneho rozdielu v porovnaní s intaktnými žiakmi a uľahčenie ich začlenenia v bežných triedach. Hlavná aktivita projektu s názvom „Podpora inklúzie prostredníctvom pedagogických asistentov“ bude zameraná na činnosť dvoch pedagogických asistentov zamestnaných na plný úväzok primárne pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami zo sociálne znevýhodneného prostredia – prevažne z marginalizovaných rómskych komunít. Cieľom aktivity je utváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu a zlepšenie školských výsledkov žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami – zo SZP, ktoré budeme na konci projektu overovať pomocou výsledkov žiakov, klasifikáciou žiakov. Žiaci sa budú klasicky hodnotiť známkovaním, uvedené činnosti budú zároveň aj výstupom aktivity. Hlavná aktivita projektu s názvom „Podpora inklúzie prostredníctvom školského psychológa“ bude zameraná na činnosť školského psychológa zamestnaného na plný úväzok primárne pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, sekundárne pre všetkých žiakov školy, ktorí budú potrebovať pomoc školského psychológa. Cieľom aktivity je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom – výstup aktivity bude merateľný na základe klasifikácie – zlepšenia školských výsledkov a stavu žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami zaradenými do hlavných aktivít projektu. Uvedené činnosti budú výstupom hlavnej aktivity. Primárnou cieľovou skupinou projektu sú žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, sekundárnou cieľovou skupinou budú všetci ostatní žiaci školy, ktorí budú potrebovať pomoc inkluzívneho tímu. Hodnoty zadaných merateľných ukazovateľov projektu sú reálne dosiahnuteľné s výnimkou faktorov, ktoré nedokážeme ovplyvniť – ako sú napríklad migrácia žiakov. Aktivity projektu sú v súlade so špecifickým cieľom 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov v rámci prioritnej osi 1 Vzdelávanie OP Ľudské zdroje.
Ako sa čerpal tento projekt
| Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec | 
|---|---|---|---|---|---|
| 
                        Názov
                    Podpora inklúzie prostredníctvom školsk… | 
                        Typ
                    Aktivity zamerané n… | 
                        Plánovaný začiatok
                    01.09.2019 | 
                        Skutočný začiatok
                    01.09.2019 | 
                        Plánovaný koniec
                    01.08.2022 | 
                        Skutočný koniec
                    31.08.2022 | 
| 
                        Názov
                    Podpora inklúzie prostredníctvom pedago… | 
                        Typ
                    Aktivity prispievaj… | 
                        Plánovaný začiatok
                    01.09.2019 | 
                        Skutočný začiatok
                    01.09.2019 | 
                        Plánovaný koniec
                    01.08.2022 | 
                        Skutočný koniec
                    31.08.2022 | 
| 
                        Názov
                    Podporné aktivity | 
                        Typ
                    Podporné aktivity | 
                        Plánovaný začiatok
                    - | 
                        Skutočný začiatok
                    - | 
                        Plánovaný koniec
                    - | 
                        Skutočný koniec
                    - | 
| Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko | 
|---|---|---|---|---|
| 
                        Názov
                    Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu | 
                        Hodnota
                    0,0 (počet) | 
                        Cieľ
                    12,0 (počet) | 
                        Naposledy aktualizované
                    20.09.2022 | 
                        Riziko
                    - | 
| 
                        Názov
                    Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu | 
                        Hodnota
                    0,0 (počet) | 
                        Cieľ
                    8,0 (počet) | 
                        Naposledy aktualizované
                    20.09.2022 | 
                        Riziko
                    - | 
| 
                        Názov
                    Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania | 
                        Hodnota
                    1,0 (počet) | 
                        Cieľ
                    1,0 (počet) | 
                        Naposledy aktualizované
                    20.09.2022 | 
                        Riziko
                    - | 
| 
                        Názov
                    Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu | 
                        Hodnota
                    0,0 (počet) | 
                        Cieľ
                    10,0 (počet) | 
                        Naposledy aktualizované
                    20.09.2022 | 
                        Riziko
                    - | 
| 
                        Názov
                    Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania | 
                        Hodnota
                    1,0 (počet) | 
                        Cieľ
                    1,0 (počet) | 
                        Naposledy aktualizované
                    20.09.2022 | 
                        Riziko
                    - | 
| 
                        Názov
                    Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania | 
                        Hodnota
                    19,0 (počet) | 
                        Cieľ
                    16,0 (počet) | 
                        Naposledy aktualizované
                    20.09.2022 | 
                        Riziko
                    - | 
| Názov | IČO | 
|---|---|
| 
                        Názov
                    Cirkevná základná škola sv. Petra a Pavla | 
                        IČO
                    31942601 | 
