Efektívne inkluzívne vzdelávanie v ZŠ Bobrovec
Základná škola
Realizácia projektu je pre cieľovú skupinu vhodná a dôležitá z hľadiska emočného a sociálneho rozvoja žiakov a následne ich úspešnú sebarealizáciu a začlenenie sa do miestnej komunity a do spoločnosti, nielen z hľadiska primeraného a efektívneho vzdelanostného progresu žiakov. Včasná a dostupná odborná pomoc, už v procese výučby žiakov, dáva predpoklad progresu v lepšej kvalite a rozsahu osvojených vedomostí, čo sa dlhodobo prejaví, nielen na osobnostných predpokladoch integrovaných žiakov a ich ďalšej perspektívy v budúcnosti, ale aj v lepšej kvalite interakcie a zlepšení emočných vzťahov v rovesníckej skupine a sekundárne z dlhodobého hľadiska, a následne aj v miestnej komunite občanov.
projektu je zlepšenie študijných výsledkov vo vzdelaní všetkých žiakov, vrátane žiakov so ŠVVP a vytvorenie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom uplatňovania rovnakého prístupu ku vzdelaniu, čo povedie ku zabráneniu predčasného ukončovania školskej dochádzky.
Hlavný cieľ bude napĺňaný prostredníctvom vytvoreného tímu odborníkov zloženého zo: špeciálneho pedagóga a pedagogického asistenta. Títo odborníci budú pomáhať bežným žiakom a žiakom so ŠVVP integrovať sa a tak sa stať súčasťou školského prostredia, odstraňovať sociálno-patologické javy, skvalitnia diagnostikovanie a rediagnostikovanie žiakov s cieľom predchádzať a zmierňovať negatívny vplyv vývinových porúch a iného znevýhodnenia, ktoré by mohlo mať za následok školskú neúspešnosť žiakov. Cieľovou skupinou predkladaného projektu sú všetci žiaci ZŠ vrátane žiakov so ŠVVP. Stanovené merateľné ukazovatele priamo nadväzujú na hlavný cieľ projektu.
Projekt bude realizovaný prostredníctvom 2 hlavných aktivít:
- Vytvorenie a obsadenie 1 miesta špeciálny pedagóg
- Vytvorenie a obsadenie 1 miesta pedagogický asistent
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Vytvorenie a obsadenie 1 miesta - pedag…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2019
|
Skutočný začiatok
01.09.2019
|
Plánovaný koniec
01.08.2022
|
Skutočný koniec
31.08.2022
|
Názov
Vytvorenie a obsadenie 1 miesta - špeci…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2019
|
Skutočný začiatok
01.09.2019
|
Plánovaný koniec
01.08.2022
|
Skutočný koniec
31.08.2022
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
04.09.2019
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
31.08.2022
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
19.09.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
19.09.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
19.09.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
6,0 (počet)
|
Cieľ
6,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
19.09.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
19.09.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
13,0 (počet)
|
Cieľ
12,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
19.09.2022
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola
|
IČO
37810375
|