Škola rovnakých šanci
Základná škola Park Angelinum 8, Košice
čo povedie k zlepšeniu sociálnych kompetencii cieľovej skupiny ako aj vzdelávacích výsledkov, k zvýšeniu sebadôvery zapojených žiakov a ich schopnosti riešiť náročné životné situácie Harmonogram realizácie aktivít projektu je naplánovaný na 36 mesiacov od septembra 2019 do augusta 2022 v Základnej škole Park Angelinum 8 v Košiciach.
Projekt sa realizuje za pomoci dvoch hlavných aktivít:
Aktivita 1: Podpora inklúzie prostredníctvom asistenta učiteľa.
Účel aktivity: prispieť k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov a zabezpečeniu rovnosti príležitostí vo výchovno - vzdelávacom procese, teda zlepšiť podmienky vzdelávania žiakov s ŠVVP integrovaných do bežných tried s intenzívnejším zapojením ich rodičov do vzdelávacieho procesu.V rámci aktivity č. 1 plánujeme vytvoriť jedno pracovné miesto na pracovnú zmluvu pre asistenta učiteľa.
Aktivita 2: Podpora inklúzie prostredníctvom členov inkluzívneho tímu.
Účel aktivity: Skvalitňovanie diagnostikovania a rediagnostikovania detí a žiakov s cieľom predchádzať neodôvodnenému odkladaniu začiatku plnenia povinnej školskej dochádzky, školskej neúspešnosti detí a ich zaraďovaniu do špeciálnych tried a škôl, zlepšenie školskej úspešnosti žiakov vrátane žiakov so špeciálnymi výchovnovzdelávacími potrebami, teda prispôsobiť vzdelávací proces individuálnym možnostiam konkrétneho žiaka na základe podrobnej diagnostiky a dosiahnuť zlepšenie jeho študijných výsledkov s využitím reedukácie. V rámci aktivity č. 2 plánujeme vytvoriť 1 pracovné miesto na pracovnú zmluvu na pozíciu špeciálny pedagóg a 1 pracovné miesto na pracovnú zmluvu na pozíciu školský psychológ.
Tieto budú pomáhať bežným žiakom a žiakom so ŠVVP integrovať sa a tak sa stať súčasťou školského prostredia, odstraňovať sociálno-patologické javy s cieľom predchádzať a zmierňovať negatívny vplyv vývinových porúch a iného znevýhodnenia, ktoré by mohlo mať za následok školskú neúspešnosť žiakov.
Časový harmonogram projektu bol nastavený s ohľadom na efektívne vynaloženie finančných prostriedkov na jednotlivé aktivity s cieľom úspešné realizovať hlavné výstupy projektu.
Oprávnenou cieľovou skupinou projektu sú v súlade so znením OPĽZ a predmetnej výzvy :
Uvádzané merateľné ukazovatele priamo nadväzujú na hlavný cieľ projektu.Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu - 11
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu - 0
: Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania - 1
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania - 1
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu - 11
: Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania - 13
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Aktivita 2: Podpora inklúzie prostredn…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2019
|
Skutočný začiatok
01.09.2019
|
Plánovaný koniec
01.08.2022
|
Skutočný koniec
31.08.2022
|
Názov
Aktivita 2: Podpora inklúzie prostredn…
|
Typ
Skvalitňovanie diag…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2019
|
Skutočný začiatok
01.09.2019
|
Plánovaný koniec
01.08.2022
|
Skutočný koniec
31.08.2022
|
Názov
Aktivita 1: Podpora inklúzie prostredn…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2019
|
Skutočný začiatok
01.09.2019
|
Plánovaný koniec
01.08.2022
|
Skutočný koniec
31.08.2022
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
01.09.2019
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
11,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
20.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
20.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
11,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
20.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
20.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
29,0 (počet)
|
Cieľ
13,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
20.10.2022
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola Park Angelinum 8, Košice
|
IČO
35540478
|